TikTok z hukiem wdarł się na scenę mediów społecznościowych. Jego format jest bardzo atrakcyjny, nie tylko dla młodzieży, ale dla użytkowników w każdym wieku. Prosta obsługa aplikacji, format treści oparty na tworzeniu krótkich filmików sprawiają, że serwis społecznościowy jest jednym z najbardziej rozwijających się na świecie.

Twórcy treści na TikTok, zwani tiktokerami, mogą zarabiać na platformie. Po prostu monetyzują filmy, które tworzą dla swojej społeczności, nie potrzebując minimalnej liczby followersów czy polubień.

Zarabianie na odtworzeniach filmiku

Jeśli chcesz wiedzieć, jak zarabiać na TikTok z małą ilością śledzących, kluczem jest tworzenie dobrych treści. Przygotowywanie własnych, wysokiej jakości treści jest niezbędne, aby zadowolić społeczność TikTok. Dzieje się tak dlatego, że to, ile płaci TikTok, zależy nie tyle od liczby followersów, co od liczby osób, które oglądają Twoje filmy. Chcesz zwiększyć liczbę oglądających Twoje filmiki? W portalu marketingowym https://www.polecisz.pl, dowiesz się, jak się wypromować.

Za każde 1000 wyświetleń TikTok nagradza 2-3 centy. Dlatego za 1 milion wyświetleń kwota wynosi od 20 do 30 euro. Wystarczy wykonać matematykę, by określić, ile zarabiają tiktokerzy, których lubisz najbardziej. Jedynym wymogiem, aby zarabiać na TikTok jest przestrzeganie zasad tej sieci społecznościowej, więc dobrze jest dowiedzieć się o nich przed tworzeniem treści.

Transmisje na żywo

Oprócz zarabiania za wyświetleniach, możesz również robić streamingi na żywo, gdzie masz możliwość interakcji ze swoimi followersami. Twoi zwolennicy mogą dawać Ci wirtualne prezenty kupione za prawdziwe pieniądze. Mogą oni kupić do 70 wirtualnych monet o wartości 1,09 euro na Androidzie lub 65 monet w tej samej cenie na iOS. Każdy użytkownik może kupić 7000 monet lub 6607 za 109,99€.

Transmisje na żywo są dobrym źródłem dochodu, ale nie jest dostępny dla wszystkich użytkowników, musisz mieć minimalną liczbę followersów. Konkretnie jest to liczba 1000 śledzących.

Sponsorzy

Tiktokerzy mogą zarabiać dzięki sponsorom. Różne marki, agencje i wytwórnie stawiają na twórców treści i nawiązują umowy handlowe.

TikTok to stosunkowo nowy serwis społecznościowy i wiele marek chce się na nim pozycjonować. Duża część z nich szuka tiktokerów z konkretną treścią i przede wszystkim z dużą liczbą followersów.